گزارش‌های جدید از جلبکها در خلیج فارس و فلور ایران

نویسندگان

چکیده مقاله:

 9 گونه جلبک ( 8 کلروفیسه و 1 فئو فیسه) به عنوان گزارش‌های جدید برای خلیج فارس و 7 گونه ( 1 باسیلاریوفیسه، 2 کلروفیسه و 4 فئوفیسه) به عنوان گزارش‌های جدید برای فلور ایران ذکر می‌گردند.

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

گزارش های جدید از جلبکها در خلیج فارس و فلور ایران

9 گونه جلبک ( 8 کلروفیسه و 1 فئو فیسه) به عنوان گزارش های جدید برای خلیج فارس و 7 گونه ( 1 باسیلاریوفیسه، 2 کلروفیسه و 4 فئوفیسه) به عنوان گزارش های جدید برای فلور ایران ذکر می گردند.

متن کامل

گزارشهای جدید و جالب از ایران

قبیله Nardeae با گونه Nardusstricta برای اولین بار از ایران گزارش می‌گردد. همچنین گونه Melilotusneapolitana به عنوان یک گونه جالب ارائه می‌شود. محل دقیق گیاهان در ایران و نیز پراکنش آنها در دنیا توضیح داده می‌شود.

متن کامل

گزارشهای جدید از جنس گون در ایران

بر پایه جمع‌آوری‌های جدید از نقاط مختلف کشور تعدادی گونه بعنوان گزارش جدید از ایران معرفی می‌گردد. این گونه‌ها عبارتند از: A. dzhebrailicus، A. incertrus،  A. psoraloides همگی ازبخش Hololeuce؛ A. asciocalyx، ازبخش Onobrychoidei؛ گونه A. leiosemius از بخش Aegacantha ؛ A. versipilus‌ از بخش Erioceras و A. shebarensis‌ از بخش Trachycercis. برای هر یک از گونه‌های فوق با ذکر نمونه‌های هرباریومی و ن...

متن کامل

گزارشهای جدید از جنس گون در ایران

بر پایه جمع آوری های جدید از نقاط مختلف کشور تعدادی گونه بعنوان گزارش جدید از ایران معرفی می گردد. این گونه ها عبارتند از: a. dzhebrailicus، a. incertrus،  a. psoraloides همگی ازبخش hololeuce؛ a. asciocalyx، ازبخش onobrychoidei؛ گونه a. leiosemius از بخش aegacantha ؛ a. versipilus از بخش erioceras و a. shebarensis از بخش trachycercis. برای هر یک از گونه های فوق با ذکر نمونه های هرباریومی و نیز ...

متن کامل

گزارشهای جالب و قابل توجه از فلور خانواده اویارسلام (Cyperaceae) در ایران

Cyperus michelianus به عنوان گزارش جدید و pygmaeus  C. به عنوان گزارش قابل توجه از فلور Cypercaceae در ایران ذکر می‌گردند. محل دقیق گونه‌ها بر اساس نمونه های هرباریومی، همچنین ویژگی‌های اصلی هر گونه و پراکنش جغرافیایی آنها توضیح داده شده است.

متن کامل

گزارشهای جدید و جالب از ایران

قبیله nardeae با گونه nardusstricta برای اولین بار از ایران گزارش می گردد. همچنین گونه melilotusneapolitana به عنوان یک گونه جالب ارائه می شود. محل دقیق گیاهان در ایران و نیز پراکنش آنها در دنیا توضیح داده می شود.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


عنوان ژورنال

دوره 7  شماره 1

صفحات  95- 117

تاریخ انتشار 2015-11-22

با دنبال کردن یک ژورنال هنگامی که شماره جدید این ژورنال منتشر می شود به شما از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023